dissabte, 14 de juny del 2014

Contrast entre les meves expectatives inicials i la realitat viscuda

Abans de començar les pràctiques imaginava que estaria de practicant dins una aula, tant m'era 3-4-5 ays, i que seria la referència d'aquells infants. Però la realitat no va ser del tot així. Com he comentat a altres entrades, vaig elegir, després de la presentació de la proposta, quedar-me com a practicant de la directora, i fer les feines que en aquell moment ella duia.

A l'inici, en triar la proposta, per jo va ser bastant atractiva, per això la vaig elegir, ja que es va plantejar que apart d'estar dins les tres aules, estaria fent tasques de coodinació. Per jo va ser atractiu perquè podria estar dins les 3 aules, conèixer les diferents maneres de fer feina de cada mestra, veure el diferent moment evolutiu de cada classe...i a mes a mes dur tasques de coordinació, com potser reunion d'equip directiu, reunions de claustre....

Un vegada iniciat el meu procés de practiques, i ja passades unes dues setmanes, la realitat va ser bastant distinta. degut a la càrrega de feina (en sentit positiu) que duia el nin del qual vaig estar, no vaig poder estar a les diferents aules, ni fer les tasques de coordinació. Les meves expectatives varesn ser totalment distintes, però a la vegada no negatives, es a dir, pel fet de que no varen ser les que jo tenia ni les que em varen plantejar, no vol dir que no m'hagin agradat. Va ser un procés d'aprenentatge molt ric, on aprenia de tots els mestres i especialistes que hi havia darrera, i de cada un agafava el que m'agrada més o menys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada